woensdag 21 juli 2010

Wij zijn nogal "sjoansaars"!

We zitten hier volop in het stof en het vuil van het oud bezetsel dat van de muren moet, en toch vinden we dat we nogal gelukzakken zijn. De oorzaak daarvan ligt volledig in onze tuin, kijk maar:

 


Ondertussen staat de nieuwe schuifdeur er ook al in, en stilaan kunnen we ons wat verbeelden hoe het zal worden. En dat is ook iets om gelukkig van te worden!


Met af en toe een accidentje...


En verder ben ik volop aan het uitkijken naar 2 pakjes. Eéntje van Vermiljoen, waar ik mij dan toch eens heb laten verleiden. Daar heb ik de laatste 70 cm van dit stofje gekozen, het is "double gaze" (2 lagen lichte, zachte stof die met hele kleine steekjes aan elkaar vastgemaakt zijn) 
Ik geef toe dat er ook veel nieuwsgierigheid meespeelde om deze stof te kiezen, want ik heb er  nog geen echt plan voor...


En het ander pakje komt van Naais, die zaadjes gaat opsturen, en die er een superschoon setje van gaat maken. Jeej!
Wat dus maakt dat ik vandaag al drie keer richting onze brievenbus ben gelopen, om mij dan nét op tijd herinner dat op zo'n feestdag de post niet werkt. (Nét op tijd, want de buren moesten mij de brievenbus eens zien controleren, ze zouden nogal lachen!)

1 opmerking:

  1. Die schuifdeuren wat mooi!!!!! Jammer van de bril maar gelukkig is die weer te maken :)
    Je stofje heel mooi en krijgt vast een mooi doel.
    Dank je voor je bezoekje op mijn blog!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen