dinsdag 27 juli 2010

Nog een keer proberen...

Ik ga nog eens meedoen met een paar leuke give-aways (ik vind ze toch leuk, in ieder geval!)

Namelijk deze van Rood met witte stipjes, een mooie ring + oorbellen, en je kan de kleur kiezen. Ik zou voor groen gaan, die vind ik het leukste:
  



En dan nog deze van Tistemie, ook stofjes, van alles een beetje, vrolijk, lief, schattig:


Ik heb voor mezelf al eens nagedacht wat ik zou doen als give-away als het ooit zover is dat ik 25 volgers heb, en ik heb toch al ideetjes, misschien krijg ik er nog wel extra als ik verder nadenk...!

En wat ik ook nog een keer ga proberen, is verder haken aan mijn weet-ik-veel-wat in wording. Grannies in ieder geval. Ik ben aangemoedigd door de wedstrijd van deze en deze dames, en omdat ik morgen een lange autoreis voor de boeg heb, lijkt me dat een top-idee! (Vooral omdat mijn lief van plan is om Oasis op te zetten, waar ik absoluut géén fan van ben, veels te zagerig!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten