zaterdag 11 september 2010

nieuwe plantjes!



Ik ging naar de bloemenwinkel, en ik kocht daar deze plantjes: Sint-Janskruid, Chinese lampionnetjes en een Vlinderstruikje. Ik geef toe, ze stonden geen van allen op mijn planten-verlang-lijstje, maar zie hoe leuk! En die vlinderstruik, die stond wél op mijn tuin-plan, dus dat mag dan wel, hé.

En hier staan ze nu:


Fijn, hé!
En kijk eens naar deze bedreigde diersoort:



Ik vind dat toch wel heel leuk. Hommels zijn bedreigd, maar blijkbaar voelen ze zich in onze tuin wél nog thuis. Binnenkort ga ik ook eens werk maken van een insectenhotel. Zoiets als deze:


En wat kocht ik nog:



Een mooie hangplant voor in onze vernieuwde veranda, het wordt er hoe langer hoe huiselijker.

En ik heb ook nog iets leuk om naar uit te kijken, want dit stond in onze krant:



Vanaf volgende week gaat onze krant nog eens gratis dingen geven, namelijk een naslagwerk over hoe je moet fotograferen, elke zaterdag een deeltje. En laat dat nu juist, heel toevallig iets zijn wat ik graag wil leren. Zeker na weer een reeks vakantie-foto's die té duidelijk geposeerd zijn.
(Voor geïnteresseerden, dit is de link: www.demorgen.be/fotografie)

1 opmerking:

  1. Die bijlage van DeMorgen vind ik erg goed! Normaal lezen we die krant hier niet, maar ik ga hem toch kopen zolang deze fotografiebijlage er is! :)

    BeantwoordenVerwijderen