donderdag 2 september 2010

ik ging naar de kringwinkel en ik kocht...

Een oudroze toiletmat, een lawaaimaker voor een kindje en vormen voor strijkparels (om onze huisnummer mee te maken)


4 stofjes en 2 voeringsstofjes, altijd nuttig. Het linkse stofje is een hoeslaken, daarnaast iets met roze bloemen, een beetje kitscherig; dan nog een tafellaken en twee kussenhoezen, die heel mooi combineren, vind ik.


Twee boeken, één dat ik al lang ken, van Max Velthuis, echt mooi. En eentje over badkamers
Aangezien we volgend jaar misschien aan een nieuwe badkamer beginnen, kan wat inspiratie nooit kwaad. (Als iemand trouwens do- or don't- tips heeft, altijd welkom!)


Een nieuwe kleine handtas, zo had ik er nog maar één. Ze is nu wel nog wat lelijk (daar zal ik wel verandering in brengen), maar zooo handig.
En ze heeft zo'n leuke magnetische sluiting om mee te spelen!


En tot slot: een kadootje voor Mme Zsazsa. Ik ben er drie keer voorbij gewandeld, want eigenlijk ken ik Mme Zsazsa niet, en is dat dan niet een beetje raar? Maar ze was enthousiast, en ondertussen zit het in de brievenbus. Hopelijk is ze er blij mee, het is niet zo'n giga-wauw kadootje, maar zo'n typische kringwinkel-toevalstreffer.


1 opmerking:

  1. Hoi Katrien,
    Jij vroeg me wat te laten zien wat ik zoal met decopatch doe.
    Kijk eens naar de volgendeberichtjes (van lang geleden) op mijn blog:
    15 april 2010
    18 feb 2010
    15 feb 2010
    25 nov 2009
    21 sept 2009
    16 sept 2009
    2 sept 2009
    11 aug 2009
    4 aug 2009

    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen