woensdag 16 juni 2010

De kop is er af

Ik weet nog niet zeker of bloggen wel "mijn ding" is, dat zal nog even afwachten worden. Het is vooral de vraag of ik regelmatig iets "te vertellen" heb. Ik start dit eigenlijk op om een overzichtje te hebben van de (volgens mij) interessante blogs!
Ik hoop eigenlijk een soort gat op te vullen in de blog-wereld: dat waarin ideeën worden uitgewisseld over inrichting.

Wij (mijn lieveke en ik, voorlopig nog met twee) zijn een huis en tuin aan het verbouwen, maar op een zeer rustig tempo. En dan denk ik bijvoorbeeld Ooh, we schilderen ons salon groen, en daar een stukse behangen, en dan vraag ik me soms af, hoe zien anderen dat?
Af en toe kom ik op een blog een stukse inrichting tegen, zoals hier of hier , en de voorbije "stokjes" van de naaihoek en de stoffenkast waren op inricht-vlak ook inspirerend, maar toch...
Dus misschien krijg ik via deze blog tips, of kom ik via via op blogs terecht die ik om de één of andere reden tot nu toe gemist heb.

Voilà, het staat erop. Of dat hoop ik toch.
Volgende keer mét foto's, maar op dit uur (23:13) valt het zonlicht niet zo schoon ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten