vrijdag 1 oktober 2010

het zijn de kleine dingen...

Het is hier de laatste tijd erg druk. Dat komt omdat ik mee in de organisatie van een dropping zit, die 16 oktober doorgaat. En dat combineren we dan met het maken van rolluikkasten, het aanvragen van renovatie-premies, werken in de wereldwinkel, bloembollen planten, en meer van die kleine, maar tijdrovende dingen.

Ondertussen zie ik overal leuke give-aways verschijnen, waar ik écht wel aan wil meedoen, maar om nu enkel daarvoor een bericht te schrijven... Dus bij deze: kleine verandering op mijn blog; twee nieuwe tabbladen. Eén voor de fijne give-aways en één voor mijn haak-vorderingen.

Want kijk:

 

Ik ben al twee keer naar Hart Labeur geweest, en daar heb ik deze vlaggetjes leren haken. Als iemand graag een tutorial wil, zal ik proberen om er één te maken. Of kom gewoon ook eens naar Hart Labeur, dan leer je het uit eerste hand!

Ik heb nog vlaggetjes gemaakt, deze keer voor de dropping, om de knooppunten aan te duiden.


Er zijn 5 kleuren, want de knooppunten heetten bijvoorbeeld W3, dat is het derde punt in het westen. Zo is er dan N, O, Z, W en M voor "midden". Ze zijn afgebiesd met reflecterend lint, zodat je ze in het donker goed kan vinden.

Gisteren heb ik ook een herfst-krans gekocht in de Colruyt, en ze hangt al op:


Ik ben ook een kerst-krans aan het haken, maar ik vind geen goed patroon voor kleine sterretjes, iemand een idee?

En in de Colruyt verkochten ze ook bloembollen, maar ik heb er toch veel goedkopere gekocht, via de webshop van Tuinadvies (dat trouwens ook een heeel goed forum heeft), en normaal gaan deze "beauties" volgend voorjaar in mijn tuintje bloeien:



3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee doet aan mijn give-away Katrien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met veel plezier, hoor, Michaja! Ik doe alleen mee met give-aways die ik écht graag wil winnen, en als jij van die prachtige dingen blijft weggeven, tja... dan moet ik wel meedoen, hé. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Katrien, de eerste foto is zoo vrolijk en leuk! Allemaal hoor.
    leuk dat je meedoet met mijn giveaway, Ik heb de Katrien briefjes in de grote schaal gedaan, fingers crossed voor JOU!
    Een fijne middag xx

    BeantwoordenVerwijderen