maandag 15 november 2010

kerst-plan

Op mijn route naar huis ligt een Kringwinkel. Nogal een gevaarlijke situatie, gelukkig passeer ik meestal nà sluitingstijd. 
Maar vandaag dus niet, en ik heb me weeral laten gaan.
(In de kringwinkel heeft dat natuurlijk geen verregaande financiële gevolgen) 
Dit is mijn buit:


Een leuke mand, een rokje, 3 sjaaltjes, een donker stijlvol stuk stof voor een rok ofzo, een knap ingelegd schaakspel én lelijke kitscherige plastieken kerstballen.

Dat laatste behoeft toch wat uitleg. Ik ben namelijk niet echt fan van lelijke kitscherige plastieken kerstballen. Nee, ik heb daar een plan mee; kijk maar eens. Het idee (en patroon) staat hier.


En mijn andere bezigheden van dit weekend, zijn als volgt samen te vatten:

 

Meer volgt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten