zondag 1 augustus 2010

Het is af!!!!

Na lang werken, eindeloos vaak nieuw zand gaan kopen en een kapotte nagel (au!), kan ik eindelijk melden dat ons fabuleus terras af is! 
Ik presenteer het u in verschillende stappen.




En een niet onbelangrijk detail:


De tegeltjes uit een oud vloertje van vrienden van ons. We hopen dat ze de vrieskou doorstaan...
Het terras is nog niet perfect opgevoegd, het moet ook nog uitharden, het is dan ook spiksplinternieuw!
Ik ben er wel heel erg blij mee, voor de helft omdat het zo mooi is en voor de helft omdat het eindelijk af is. Na zo lang werken is dat echt een opluchting!
We hadden gisteren een rustdagje, en zijn een bezoekje gaan brengen aan één van onze kringwinkels. (Ah ja, als ge in "groot-Antwerpen" woont, hebt ge wel wat keuze)
En het was weer de moeite: 

 

De tuinstoelen hadden we al, de rechtse uit de fenomenale kringwinkel in Willebroek (echt een aanrader), en de linkse stoel vond ik gewoon op straat! (redelijk onvoorstelbaar, hé) Maar wat een leuke parasol vonden we gisteren, hij maakt het plaatje helemaal af. En de lampekap dient om buiten-lamp van te maken. Om in een boom ofzo te hangen, ik vind dat altijd sfeervol, een binnenlamp buiten!
En verder nog wat prullaria, wat boeken,strips en gehaakte kapstokken. Het was weer een fijne uitstap!

3 opmerkingen:

  1. Wauw, zo'n mooie tuinstoelen! En inderdaad een prachtig terras! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die twee tuinstoelen en de parasol zijn prachtig!Zo fleurig en kleurrijk, lijkt me heerlijk om in weg te zakken en van de zon te genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke vondsten en bedankt voor de aanrader ivm de kringwinkel! ik woon hier nog niet lang genoeg om echt de leuke plekjes al te weten dus echt fijn om er eentje aan mijn lijst toe te voegen :)

    BeantwoordenVerwijderen